Thursday, May 3, 2012

Tunsori pentru parul scurt cu breton de vara


Tunsori pentru parul scurt cu breton de vara 2012. Daca ai parul scurt, vara asta il poti tunde cu breton. Afla care sunt cele mai moderne modele de breton pentru 2012, pentru tunsori scurte, dar si medii si lungi. Pentru ca oarecum se pot adapta. Insa se pastreaza in tendinte bretonul intr-o parte lung. Ca sa fiti si mai moderne, puteti alege suvite colorate pentru ca se poarta foarte multa in aceasta vara. Bretonul se poate ondula, fila, depinde foarte mult si de forma fetei. 
Eu am ales anul acesta un breton cu gherute, chiar coafeza mi-a sugerat acest lucru. Insa eu am parul lung. Am impresia ca genul acesta de breton mi se potriveste cel mai bine. Eu am atasat si cateva tunsori mai jos.
tunsori par scurt breton 2012








No comments:

Post a Comment